luni, martie 2

Bunătăţi de luni: Un pic despre ciocolată, un pic despre Meryl Streep, un pic despre cafea


Recunosc, nu despre Meryl Streep e vorba (deşi mă gândeam acum dacă mai e vreun film cu ea pe care să nu-l fi văzut), ci despre fiicele ei care sunt cât se poate de frumoase şi care au apărut recent într-o campanie publicitară pentru & Other Stories.
& Other Stories

Mă gândesc acum că ar trebui să revăd Manhattan şi-mi amintesc, cu această ocazie, cum filmele lui Woody din tinereţe sau, cel puţin, din prima parte a carierei sale, au prea puţin legătură cu filmele din ultimii ani, făcute parcă în grabă, cu replici din care lipseşte umorul inteligent care l-a consacrat (era şi un admirator al lui Groucho Marx).


Iar despre ciocolată, vă pot spune că azi am mâncat multă, asta după ce îmi începusem dimineaţa cu un suc de morcovi, uitând cu desăvârşire că biroul avea mari şanse să fie invadat de ciocolată (ceea ce s-a şi întâmplat).
scoutmob.com

Dar dacă vreţi doar să vă inspiraţi sau, de ce nu, să refaceţi stocul de bunătăţi înrudite cu ciocolata, Shoppe e un loc buuuuun de tot. Da, am dat o căutare după ciocolată ca să vă scurtez suferinţa.


În final, pentru iubitorii de cafea, precum e şi persoana care vă scrie, am găsit 5 sfaturi utile dacă vrem să pregătim o cafea mai bună. Scroll down ca să treceţi prin toate categoriile. Forbettercoffee.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu