luni, februarie 23

Bunătăţi de luni nr. 1: Prima zi din săptămână e întotdeauna tăcută


Observ că în dimineţile de luni, oamenii sunt cu mult mai tăcuţi decât de obicei. E primul lucru pe care-l remarc atunci când intru în birou: liniştea. De parcă fiecare om în parte încearcă, în tăcere, să-şi pună ordine-n gânduri, să reorganizeze ce-a mai rămas de reorganizat din ideile de săptămâna trecută sau să lase în urmă, pur şi simplu, moleşeala unui weekend care a trecut, şi de data aceasta, mult prea repede.

În această dimineaţă de luni, atât de aproape de primăvară, plouă într-un stil morocănos care aproape că a devenit specific pentru Bucureşti. Toată iarna aceasta a arătat mai mult ca luna noiembrie în care timp de 28 de zile aici nu a apărut soarele.

Am găsit însă nişte mici plăceri în această dimineaţă cenuşie cu acte-n regulă. Poate şi fiindcă am primit ghiocei de la prima oră şi cineva m-a înştiinţat că azi bem cafea cu chilli.

Puţin jazz de la monsieur Bugge Wesseltoft pe care-l ador şi-l ascult de ani de zile de când un prieten mi-a oferit cadou un vinil cu el şi cu Sidsel Endresen.


Un tumblr pe care azi l-am descoperit, e o selecţie de bun gust făcută de Claudia Chirilescu.

http://claudiachirilescu.com

http://claudiachirilescu.com


Iar Codrina de la seambraces şi-a făcut un cont de Instagram pe care l-am descoperit, cu mare plăcere, tot azi.

O zi aşa cum vă doriţi să aveţi!

Cu drag şi recunoştinţă,
Mic dejun de Bucureşti

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu