joi, decembrie 25

Black and White NYE Party


Acum doi ani am vrut sa organizez o cina cu tema White Christmas Party. N-am reusit atunci, insa mi-am invitat prietenii mai tarziu la o cina, fara un motiv anume, in casa pe care am decorat-o toata saptamana de dinaintea micului eveniment.

M-am gandit la cinele din filmele frantuzesti in care atmosfera e intotdeauna calda, primitoare si eleganta in acelasi timp. In acest an, planurile pentru sfarsitul anului nu ma vor tine acasa, dar daca as fi organizat o petrecere, mi-ar fi placut sa aiba tematica de mai jos: 

                                         BLACK AND WHITE NEW YEARS' EVE PARTY


Nu mi se pare greu de organizat, dar sunt necesare cateva zile de pregatire. In primul rand, cred ca e bine sa stim exact cum vrem sa arate intregul loc in care organizam petrecerea, fie ca vorbim de casa noastra sau de un alt loc. Un plan  bine pus la punct care sa includa materialele de care avem nevoie, preparatele sau produsele pe care le vom cumpara si locul fiecarei decoratiuni pe care o vom folosi.

Inainte sa credem ca e ceva complicat, sa ne gandim ca, cel mai probabil, avem cu totii acasa o fata de masa alba, pahare si globuri argintii. Daca nu avem, tot ceea ce va trebui sa cumparam pentru aceasta petrecere nu ne va costa foarte mult. Iar pentru desert, daca nu vrem sa ne dam bugetul de final de an pe prajituri albe cumparate, pudram ceea ce pregatim cu zahar fin, punem ciocolata alba rupta bucati si bomboane albe in pahare de sampanie sau de suc, aprindem lumanarele in borcane sau pahare mai mici, presaram sclipici argintiu pe masa si cred ca avem din start ceva simplu si frumos. 

Imi plac traditiile si imi doresc mult sa locuiesc intr-o buna zi intr-o casa batraneasca, asa cum au avut candva bunicii mei, dar pana atunci, recunosc, imi place sa construiesc de la zero lucruri care sa arate asa cum vedeti in cele ce urmeaza. 

Sper sa va inspire si sa va incante la fel de mult ca pe mine!

stylemepretty.com

marabous.com.au
Abeautifulmess.com


babble.com
classyclutter.net
scoutmob.com

divinepartyconcepts.com
shine.yahoo.com
divinepartyconcepts.com
themefromjak.com.au
fetefanatic.blogspot.com
feedly.com
spoonful.com
catchmyparty.com
      esmeraldas.bellablogit.fi 
        marthastewartweddings.com




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu